סמן V וריטס והמשלוח בדרך

צים השקיעה 5.5 מיליון דולר בהופו מערכות

צים השקיעה 5.5 מיליון דולר בהופו מערכות

הפתרון של הופו נועד לשפר את ניהול שרשרת האספקה של נכסים לא ממונעים באמצעות טכנולוגיית מעקב ייחודית, עמידה ביותר וחסכונית באנרגיה. השקעה נועדה לאפשר להופו לפתח פתרון מעקב ראשון מסוגו למכולות רגילות. אלי גליקמן: לטכנולוגיית המעקב החדשנית של הופו פוטנציאל לח
15.08.22 / 07:39
צים השקיעה 5.5 מיליון דולר בהופו מערכות
15.08.22
צים השקיעה 5.5 מיליון דולר בהופו מערכות

חברת צים הודיעה על השלמת סבב השקעה במניות בכורה סדרה א׳ בחברת הופו מערכות בע״מ ספקית של פתרונות מעקב חדשניים עבור נכסים לא ממונעים שבו השתתפה צים. במסגרת העסקה השקיעה צים 5.5 מיליון דולר בהופו, לצד משקיעים פיננסיים נוספים, בהם משקיעים קיימים וחדשים.

 

הופו הינה ספקית מובילה של פתרונות לניהול נכסים וציים, שעוסקת בהפיכת נכסים לא ממונעים לציים חכמים ומקוונים, ובכך מסייעת לעסקים לעקוב ולנהל בקלות את התפעול של המלאי והציוד שלהם באופן יעיל יותר, על ידי הצגת נתונים וניתוחים בזמן אמת. הפתרון של הופו מתוכנן במיוחד למעקב וניטור של נכסים נטולי מקור מתח, משום שפתרונות מעקב הינם לרוב יקרים באנרגייה ובעלות, באמצעות מינוף טכנולוגיית מעקב ייחודית וחסכונית באנרגיה, שיוצרת יחידות מעקב לטווח זמן ארוך, עמידות במיוחד ובעלות תחרותית, המתאימות לכל גודל צי נכסים. ניתן להשתמש בטכנולוגיית האיכון של הופו בפעילויות לוגיסטיות מורכבות כגון תחבורה, תעופה, ניהול פסולת וספנות. לקוחות המשתמשים בפתרונות של הופו יכולים להינות משיפור בניצול הנכסים ובזמני המחזור, זיהוי צווארי בקבוק, שיפור התפעול ויעילות גבוהה יותר, והצעת חוויית לקוח משופרת.

 

ההכנסות של הופו מהשקעה זו נועדו, בין השאר, לתמוך בפיתוח הטכנולוגיה של הופו עבור תעשיית הספנות, בייחוד למכולות מכולות ׳יבשות׳ (DRY VAN), כולל שימוש באנרגיה סולארית להפעלת מכשירי המעקב.

 

אלי גליקמן, נשיא ומנכ״ל צים, ציין כי ״בתקופה שבה היכולת לשפר את שרשרת האספקה הוכיחה את עצמה כדרישה קריטית, אנו שמחים לפתוח ביוזמה דיגיטלית חדשה זו. ברחבי העולם ישנן כ-26 מיליון מכולות ׳יבשות׳ (DRY VAN), ולטכנולוגיית המעקב החדשנית של הופו פוטנציאל לחולל מהפכה באופן שבו שחקנים בתעשייה עוקבים אחר תנועתן, ומאפשרת ייעול נוסף של ציי המכולות. אנו מצפים לעבוד עם הצוות של הופו על יישום פתרון זה, שהינו ראשון מסוגו, בצי המכולות היבשות שלנו, כמו גם לקדם את יישומו בתעשייה כולה״.

 

איתי חיות, מנכ״ל הופו, ציין: ״אנו נרגשים ליצור שותפות זו עם אחת החברות המובילות והחדשניות ביותר בתעשיית הספנות. הצבעת האמון העצומה הזו מצד משקיעים חדשים וקיימים, יחד עם הטכנולוגיה של הופו, והניסיון והידע של צים, יאפשרו לנו להפוך מכולות יבשות לציים חכמים ודיגיטליים״.