סמן V וריטס והמשלוח בדרך

האפאג לויד רוכשת את NileDutch

האפאג לויד רוכשת את NileDutch

ענקית הספנות הגרמנית הפאג-לויד חתמה היום על הסכם לרכישת כל מניותיה של חברת NileDutch, חברת ספנות הולנדית מובילה בתחום שירותי מכולות ממערב אפריקה וממנה, ובעלת ניסיון של 40 שנות מומחיות בתחום
04.04.21 / 16:57
האפאג לויד רוכשת את NileDutch
04.04.21
האפאג לויד רוכשת את NileDutch

ענקית הספנות הגרמנית הפאג-לויד חתמה היום על הסכם לרכישת כל מניותיה של חברת  NileDutch, חברת ספנות הולנדית מובילה בתחום שירותי מכולות ממערב אפריקה וממנה, ובעלת ניסיון של 40 שנות מומחיות. לא נמסר סכום העיסקה.

על פי הסכם המכירה והרכישה האפאג לויד רוכשת את כל מניות חברת ספנות המכולות ההולנדית Nile Dutch Investments BV NileDutch.

מנכ״ל האפאג לויד, רולף הבן יאנסן, אמר עם החתימה על ההסכם כי ״אפריקה היא שוק צמיחה אסטרטגי חשוב עבור האפאג-לויד. הרכישה של NileDutch מחזקת את מעמדנו במערב אפריקה ותהווה תוספת מצוינת לפעילותנו הקיימת ביבשת״.

עם למעלה מ-40 שנות מומחיות, NileDutch נוכחת ב-85 מיקומים ברחבי העולם ויש לה 16 משרדים בהולנד, בלגיה, צרפת, סינגפור, סין, אנגולה, קונגו וקמרון.

עם 10 שירותים קוויים המציעים כ-35,000 TEU של נפח תחבורה בקווים אלה וצי אניות בנפח של כ-80,000 TEU, החברה מקשרת בין אירופה, אסיה ואמריקה הלטינית עם מערב ודרום אפריקה.

ל- NileDutch כ -350 עובדים ברחבי העולם עם מומחיות מיוחדת בשוק האפריקאי.

מנכ״ל האפאג לויד הוסיף ואמר כי ״בסיס הלקוחות המשולב שלנו ייהנה מרשת צפופה יותר מאפריקה ואליה, וכן מתדירות גבוהה יותר של הפלגות. אנו מקדמים בברכה את העמיתים החדשים מ- NileDutch ומקווים שביחד נוכל להמשיך ולפתח את העסק שלנו באפריקה בשנים הבאות״.

וים ואן אלסט, נשיא NileDutch, ציין כי ״האפאג לויד ונייל-דאץ׳ מתאימות מאוד ואני שמח שאנו מאחדים כוחות. שילוב העסקים והמומחיות שלנו במערב אפריקה עם הרשת העולמית של האפאג-לויד יאפשר לנו לבצע את הצעד הנוסף בפיתוח עסקינו באפריקה״.

השלמת העסקה כפופה לאישור רשויות ההגבלים העסקיים.