סמן V וריטס והמשלוח בדרך

מתקפת סייבר על מסוף קונטרם קבוצת גולד בונד

מתקפת סייבר על מסוף קונטרם קבוצת גולד בונד

גם היום, לקוחות החברה מתקשים לאתר את המכולות שלהם או לשחרר אותן עקב העובדה כי לא כל מערכות המחשוב חזרו לאוויר. מסוף קונטרם פועלים להחזיר את העבודה לסדרה,
02.02.22 / 15:56
מתקפת סייבר על מסוף קונטרם קבוצת גולד בונד
02.02.22
מתקפת סייבר על מסוף קונטרם קבוצת גולד בונד

עדכני להיום יום חמישי לא ניתן להעמיס מכולות 40, מכולות 20 ניתן רק עם ניירת מקורית , משלוחים חלקיים עד לרגע זה לא ניתן להעמיס וריקון מכולות לא מבוצע.

ביום שני האחרון בוצעה תקיפת סייבר כנגד אתרים ישראלים העוסקים במתן שירותי לוגיסטיקה ושילוח בינלאומי. היקף התקיפה טרם התברר במלואו אולם נודע כי קבוצת גולד בונד, אשר מפעילה מסוף מטענים ומחסנים קונטרם באשדוד, היתה בין הקורבנות הבולטים, מסתמן כי מדובר בהאקרים פרו-פלסטיניים המנסים למשוך תשומת לב למאבקם.

נזכיר שקבוצת וריטס נפגעה בעבר גם היא מהתקפת סייבר, סרבנו לשלם כופר והצלחנו להחזיר את כל מערכות המיחשוב ללא פגיעה תוך 24 שעות.

החברה מסרה כי יחד עם רשות הסייבר הלאומי וגורמים מקצועיים חיצוניים נוספים היא פועלת לאתר ולסכל את החדירה למערכותיה. החברה הודיעה כי מרבית מערכות המחשוב של החברה מושבתות, לרבות בשל פעולות יזומות בהן נקטה החברה, וכי הוא פועלת לצמצם את היקף הנזקים הנגרמים בשל הפגיעה בשירות ללקוחות החברה. .

קבוצת וריטס תמשיך לעדכן את לקוחות החברה בכל שינוי.

קישור : חדשות וריטס עדכניות