סמן V וריטס והמשלוח בדרך

נמל המפרץ: החלה פריקת האנייה הראשונה שנכנסה לרציף

נמל המפרץ: החלה פריקת האנייה הראשונה שנכנסה לרציף

האנייה, באורך 176 מטרים נכנסה לרציף 7 ופורקת את מטענה באמצעות ארבעת מנופי האנייה. האנייה מכילה 21,000 טון מטען כללי שמיועד ברובו עבור מפעל כתר שבכרמיאל
02.05.22 / 07:05
נמל המפרץ: החלה פריקת האנייה הראשונה שנכנסה לרציף
02.05.22
נמל המפרץ: החלה פריקת האנייה הראשונה שנכנסה לרציף

בשעות אלו החלה הפריקה של אניית המטען הכללי הענקית MV TAMREY S. האנייה מכילה 21,000 טון מטען כללי שמיועד ברובו עבור מפעל כתר שבכרמיאל. האנייה, שבאורך 176 מטרים נכנסה לרציף 7 שבאורך 445 מטרים ופורקת את המטען באמצעות 4 מנופי האנייה. כתר לבדה מייצאת מדי שנה כ-55,000 מכולות והיא נחשבת ליצואנית המכולות הגדולה ביותר בישראל.

 

בכתר בירכו על פתיחת שעריו של נמל המפרץ. אודי שגיא ויפתח סחר, מנכ״לים משותפים מסרו: ״האנייה הראשונה שנכנסת בשעריו של הנמל החדש נושאת עימה אלפי טונות של חומר גלם שדרוש לנו לייצור במפעלינו שבצפון הארץ, בהם אנו מייצרים מוצרים לייצוא ל-100 מדינות. ההזדמנות שמביא עימו הנמל החדש תסייע לנו, כיצרן הגדול מתחומו בעולם וכיצואנית המכולות הגדולה מישראל, להתגבר על הפערים האדירים במעגל היבוא - ייצור - ייצוא שנוצרו כתוצאה מהפקקים הקיימים בנמלים. אנו מקווים שזוהי פתחה של תקופה חדשה בנמלי הים שתביא לכך שכלכלת ישראל תרוויח ותמשיך להתחזק״.

 

מנמל המפרץ מסרו כי הנהלת הנמל מודה לשרת התחבורה ולשר האוצר על האמון ביכולותיה של SIPG: ״בכוונתנו לקחת חלק משמעותי במאמץ הלאומי לפתרון משבר העומס בנמלים. נעשה כמיטב יכולתינו, במגבלות הקיימות, להציע ללקוחות המטען הכללי את רמת השירות והיעילות שמאפיינת את חברת SIPG וזאת בעזרת צוות עובדים מקצועי ומסור. במקביל נמל המפרץ ימשיך במגמת הגידול בכמות המכולות במטרה לייצר ערך ללקוחות הנמל, לעודד את התחרות ולתרום לכלכלת המדינה״.