סמן V וריטס והמשלוח בדרך

מארסק מדווחת על תוצאות שיא ברבעון הראשון של 2022

מארסק מדווחת על תוצאות שיא ברבעון הראשון של 2022

הקבוצה מדווחת כי ההכנסות עלו ב-55% ל-19.3 מיליארד דולר, ה-EBITDA יותר מהכפיל את עצמו ל-9.1 מיליארד דולר ותזרים המזומנים החופשי גדל ל-6 מיליארד דולר. סורן סקו, מנכ״ל קבוצת מארסק: אנו ממשיכים להפגין יכולת מעולה לעזור ללקוחות להתגבר על אתגרים לוגיסטיים
09.05.22 / 09:45
מארסק מדווחת על תוצאות שיא ברבעון הראשון של 2022
09.05.22
מארסק מדווחת על תוצאות שיא ברבעון הראשון של 2022

קבוצת א.פ. מולר מארסק סיפקה תוצאות שיא עבור הרבעון הראשון של 2022 בכל עסקיה, כאשר הסיבות הינן תעריפים גבוהים יותר ושותפויות ארוכות טווח חזקות עם לקוחות המחפשים תמיכה מקצה לקצה בשרשרת האספקה. ההכנסות עלו ב-55% ל-19.3 מיליארד דולר, ה-EBITDA יותר מהכפיל את עצמו ל-9.1 מיליארד דולר ותזרים המזומנים החופשי גדל ל-6 מיליארד דולר.

 

״ברבעון הראשון סיפקנו את רבעון עם הרווחים הטובים ביותר אי פעם ב-A.P. Moller - Maersk עם צמיחה בחטיבות ההובלה הימית, הלוגיסטיקה והטרמינלים. הסיבה לעלייה ברווחים מונעת מתעריפי הובלה ומחוזים שנחתמו ברמות גבוהות יותר. בעוד שרשתות האספקה​​העולמיות נותרות תחת לחץ משמעותי, אנו ממשיכים להפגין יכולת מעולה לעזור ללקוחות להתגבר על אתגרים לוגיסטיים. בתחום הלוגיסטיקה, נהנינו מביקוש חזק למוצרים ופתרונות בכל הפורטפוליו שלנו שהוביל לרבעון החמישי ברציפות עם צמיחה אורגנית של יותר מ-30%. ואילו תחום הטרמינלים הציג את הרבעון הטוב ביותר שלו אי פעם״, אמר סורן סקו, מנכ״ל קבוצת  A.P. Moller - Maersk.

 

בחטיבת ההובלה הימית ההכנסות עלו ב-64% ל-15.6 מיליארד דולר במהלך הרבעון הראשון, שכן תעריפים גבוהים יותר מקיזוז 7% של ירידה בנפחים. ההכנסות לשנה כולה צפויות להמשיך להיות חזקות שכן העלייה בתעריפי ההובלה בתיק החוזים ארוכי הטווח שלנו תוסיף כ-10 מיליארד דולר להכנסות בשנת 2022 בהשוואה לשנת 2021. הדבר מקזז את העלייה המשמעותית בעלויות, אשר עלו ב-21% ברבעון הראשון לאור עלויות דלק גבוהות יותר ולחץ אינפלציוני על עלויות הטיפול ברשת ובמכולות.