סמן V וריטס והמשלוח בדרך

סין: הסגרים חוזרים לערי נמל מרכזיות

סין: הסגרים חוזרים לערי נמל מרכזיות

תושבי שכונות בערי נמל מרכזיות כמו שנזן ודאליאן נאלצו לחזור הביתה השבוע ולהסתגר בבתיהם, ובמקביל מתבצעות בדיקות המוניות בשערים ימיים חשובים אחרים, כולל טיאנג׳ין
31.08.22 / 07:43
סין: הסגרים חוזרים לערי נמל מרכזיות
31.08.22
סין: הסגרים חוזרים לערי נמל מרכזיות

סגרים עקב התפרצות של מגיפת הקורונה שבים ומאיימים על שרשראות האספקה כאשר תושבי שכונות בערי נמל מרכזיות כמו שנזן ודאליאן נאלצו לחזור הביתה השבוע, ובמקביל מתבצעות בדיקות המוניות בשערים ימיים חשובים אחרים, כולל טיאנג׳ין.

 

ממשלת סין אינה מרפה וממשיכה לאכוף בקשיחות את מדיניות ״אפס קורונה״ אשר גרמה להשלכות חמורות על שרשראות האספקה העולמיות השנה. ההבדל כיום הוא שבעוד שהתפרצויות התפשטו יותר בשבועיים האחרונים, הסגירה מתבצעת לפי שכונות מגורים ולא לפי ערים שלמות, וגם זמני הסגר התקצרו.

 

במסיבת עיתונאים שהתקיימה אתמול גורמים רשמיים בשנג׳ן אמרו שההתפרצות האחרונה נגרמת בעיקר על ידי תת-הזן החדש של אומיקרון BF.15, שלדבריהם ניתנת להעברה וקשה יותר לזיהוי.

 

בשל מדיניות הממשלה והסגרים התכופים כמעט רבע מהחברות האירופיות בסין שוקלות להעביר את ההשקעות שלהן אל מחוץ למדינה. כך נאמר בתוצאות סקר שפורסם ביוני על ידי לשכת המסחר של האיחוד האירופי בסין. סנטימנט דומה הדהד בדיווחים אחרים של לשכות המסחר האמריקאיות והבריטיות.