סמן V וריטס והמשלוח בדרך

איילון מאסק נכנס חזק עם STARLINK לספנות העולמית

איילון מאסק נכנס חזק עם STARLINK לספנות העולמית

חברת OSG מפלורידה הודיעה לאחרונה על התקנת שירות האינטרנט הלווייני של חברת SpaceX של מאסק. בחודשיים האחרונים הודיעו על הצטרפות לשירות חברת מארסק, האפאג לויד, MOL
24.12.23 / 15:24
 איילון מאסק נכנס חזק עם STARLINK לספנות העולמית
24.12.23
איילון מאסק נכנס חזק עם STARLINK לספנות העולמית

חברת SpaceX של אילון מאסק ממשיכה לחדור לשוק התקשורת הלוויינית הימית. ההודעה האחרונה בתחום היתה של חברת Overseas Shipholding Group, שהכריזה על הסכם להתקנת שירות האינטרנט הלווייני של החברה - Starlink - בצי האניות שלה השטות במסגרת ״חוק ג׳ונס״ (Jones Act) וצי אניותיה המפליגות תחת דגל ארה״ב.

 

OSG מצטרפת בכך לחברות הספנות Hagag-Lloyd, Maersk, MOL שהכריזו באוקטובר האחרון על הצרתפותם לשירות STARLINK והתקנתו על מאות אניות בצי העולמי.

 

מאז הצגת השירות הימי העולמי של Starlink מוקדם יותר השנה, מחלקת ה-IT של OSG פועלת להתקנת ציוד Starlink על כל כלי השיט בצי, כאשר התקנה מלאה צפויה עד סוף השנה.

 

חברת OSG ציינה כי ההתקנה היא חלק מהמחויבות שלה לשיפור הקישוריות של אנשי הצוות ושיפור התקשורת בכלי השיט. הזמינות של גישה לאינטרנט אמינה תאפשר ליורדי ים להישאר מחוברים עם יקיריהם, לגשת לשירותי סטרימינג ולמדיה חברתית ולנהל כלי שיט בצורה יעילה יותר.

 

״הצוות שלנו זיהה את זה כמשהו בעל חשיבות, והקשבנו״, אמר פטריק או׳הלורן, סמנכ״ל התפעול של OSG. ״המטרה של התקנת Starlink הייתה לשפר את תקשורת כלי השיט ולשפר את היכולת של הצוות שלנו להתחבר עם משפחה וחברים. יורדי הים שלנו הם הנכס הגדול ביותר שיש לנו, ואנחנו שמחים לתמוך בהם בעניין הזה. ההשקעה שלנו בטכנולוגיית Starlink מייצגת צעד גדול קדימה בתעשייה שלנו ומדגישה את המחויבות שלנו לשיפור איכות החיים של אנשי הצוות שלנו בזמן שהם בים״.

 

חברת OSG ממוקמת בטמפה, פלורידה, ומציעה שירותי הובלה בתפזורת נוזלית בשווקי דגל ארה״ב. הצי שלהם כולל מכליות נפט גולמי מסוג Suezmax, ATBs, מכליות MR ומכליות MR שאינן בחוק ג׳ונס המשתתפות בתוכנית האבטחה של מינהל הימי האמריקני.

 

״הטמעת שירות זה תמצב את OSG כארגון בעל חשיבה קדימה בתעשייה הימית״, אמר או׳הלורן. ״בנוסף ליתרונות ש-Starlink מספקת לצוות של OSG, הזמינות של גישה לאינטרנט מהימנה ומהירה בזמן שהספינות שלנו נוסעות על פני הגלובוס תאפשר ליומאים לנהל טוב יותר את כלי השיט שלהם ולתקשר עם צוות החוף״.