סמן V וריטס והמשלוח בדרך

מארסק: עומס בנמלי מפתח שלנו בצפון אירופה

מארסק: עומס בנמלי מפתח שלנו בצפון אירופה

חברת מארסק הוציאה הודעה ללקוחותיה בה היא מצהירה כי העומס המתמשך בנמלי צפון אירופה משפיע על פעילותה, בייחוד בנמלי מפתח שלה באירופה כגון נמל רוטרדם, המבורג, אנטוורפן וברמרהבן
26.06.22 / 10:01
מארסק: עומס בנמלי מפתח שלנו בצפון אירופה
26.06.22
מארסק: עומס בנמלי מפתח שלנו בצפון אירופה

חברת מארסק הוציאה הודעה ללקוחותיה בה היא מצהירה כי העומס המתמשך בנמלי צפון אירופה משפיע על פעילותה, בייחוד בנמלי מפתח שלה באירופה כגון נמל רוטרדם, המבורג, אנטוורפן וברמרהבן.

 

מארסק מציינת כי צוותי החברה עובדים מסביב לשעון על מנת לשמור על המשך תנועה של שרשרת האספקה ללא הפרעות ולמזער את ההשפעה על הלקוחות. לטענת החברה, היא תמשיך לפקח על המצב בשבועות הקרובים ותנקוט בצעדים הדרושים על מנת לענות על צרכי הלקוחות.

 

מארסק מציינת כי בנמל רוטרדם קיימים עומסים גבוהים שממשיכים ״לאתגר״ את שרשרת האספקה. החברה בודקת שינוע לנמלים אלטרנטיביים כגון גדאנסק בפולין, ווילמסהייבן או ברוז׳. החברה מבקשת כי הלקוחות ישוחחו עם נציג החברה על מנת לשפר את השירות עבור מטענים שמיועדים לנמל רוטרדם.

 

מארסק מציינת כי בנמל המבורג העומסים יוצרים אתגרים במסופים והעומסים גבוהים במיוחד ומובילים לזמני המתנה ארוכים. בנמל ברמרהבן, מציינת מארסק, העומסים הגיעו לרמה ״קריטית״ שגורמים להפרעות תפעוליות לניהול שרשרת האספקה הגלובלית, ועל עומסים במסופים וזמני המתנה ארוכים. בנמל אנטוורפן, מארסק מציינת כי למרות שזמני ההמתנה והפיריון שומרים על מדדים סבירים, העומסים במסופי האחרון לאורך צפון אירופה שומרים על רמה גבוהה, שנגרמים ככל הנראה עקב זמני המתנה ארוכים ועיכובים מצד כלי שיט שמשפיעים על היעילות ועל הצפיפות הקיימת ברציפים.