סמן V וריטס והמשלוח בדרך

צים מוסיפה את נמל Cai Mep בווייטנאם לשירות ZMP

צים מוסיפה את נמל Cai Mep בווייטנאם לשירות ZMP

מחברת צים נמסר: ״צים היא חברת הספנות הגדולה היחידה המציעה קשר ישיר בין וייטנאם, אחת הכלכלות המציגות צמיחה מהירה ביותר בדרום מזרח אסיה, לנמלי מזרח הים התיכון״. בהמשך להוספת הנמל בווייטנאם ירד מסבב הפקידה של השירות נמל פורט קילאנג במלזיה
07.01.24 / 10:04
צים מוסיפה את נמל Cai Mep בווייטנאם לשירות ZMP
07.01.24
צים מוסיפה את נמל Cai Mep בווייטנאם לשירות ZMP

צים הודיעה היום כי שירות ZMP, המקשר בין אסיה למזרח הים התיכון, יוסיף לסבב את נמל  Cai Mep בוייטנאם. נציין כי בהמשך להוספת נמל Cai Mep בוויטנאם החברה הורידה מסבב הפריקה של הקו את נמל Port Kelang במלזיה. כזכור, ב-20 בדצמבר הודיעה ממשלת מלזיה כי היא מטילה איסור על כל הספינות בבעלות ישראלית או כאלה המשייטות תחת הדגל הישראלי או כאלה המפליגות לישראל לעגון בנמליה. בהודעת לשכתו של ראש הממשלה אנואר איברהים נאמר כי האיסור ייושם באופן מיידי והוא בתגובה להתנהלות ישראל בסכסוך עם חמאס (ר׳ לינק לידיעה).

 

הסבב המעודכן של הקו הינו כדלקמן:

 

Pusan – Qingdao – Ningbo – Shanghai – Da Chan Bay – Cai Mep – Colombo – Haifa – Ashdod - Mersin – Derince – Istanbul – Da Chan Bay – Xiamen – Pusan

 

מחברת צים נמסר כי ״צים היא חברת הספנות הגדולה היחידה המציעה קשר ישיר בין וייטנאם, אחת הכלכלות המציגות צמיחה מהירה ביותר בדרום מזרח אסיה, לנמלי מזרח הים התיכון. לקוחות צים ייהנו מזמן הובלה תחרותי ומשירות אמין ואיכותי״. 

 

החברה הוסיפה ומסרה כי ״לאור האיום על הסחר הבינלאומי ועל חופש השיט בים האדום, צים ממשיכה לנקוט אמצעים על מנת להבטיח את בטיחות הצוותים, האוניות והמטענים שהיא מובילה עבור לקוחותיה. צעדים אלה כוללים בין השאר שינויים בנתיבי הפלגה על מנת להימנע ממעבר באזורים מאויימים, פעולה שעשויה להאריך את זמני ההפלגה בין יעדים מסויימים״.